Elmúlt 14 óra, nem kaptam jelzést a 2020. 02. 10-én 14 órára törvénysértően összehívott esetkonferencia törléséről, amelyet jogellenesen rendeznek meg, így az jogi hatással nem bír, közpénzpazarló és károkozó. Pedig Baranyi Krisztina polgármester asszony 2020. 02. 07-én is hangsúlyozta, hogy azt gondolja, hogy „használják fel a közpénzt arra a célra, amelyre a köz eldöntötte …” (idézet) (8:42-től http://www.atv.hu/videok/video-20200207-tankeruleti-vezeto-fenyegette-meg-ferencvaros-polgarmesteret) Biztos vagyok benne, hogy az adófizetők nem azért finanszírozzák a FESZGYI-t, hogy jogilag rendkívül aggályos módon, osztrák állampolgársággal is rendelkező gyermekeket és az őket nagy szeretettel és lelkiismeretességgel nevelő édesanyjukat – jogellenesen – ellehetetlenítsék, miközben az ellenérdekű féltől - törvényi kötelességük ellenére - a törvényesség minimumát sem követelik meg.
Ezúton rögzítem, hogy a FESZGYI felé részletesen dokumentáltak gyermekeim kimagasló sikerei, amelyekhez még Szendrei Ilona családgondozó is gratulált 2020. 02. 07-i telefonbeszélgetésünkkor. Jogállamban (Magyarország – az Alaptörvény szerint – jogállam), így gyermekeim kimagasló sikereinek jelentőséggel kellene bírniuk az eljárásban.
A blog eddigi bejegyzései és a mellékelt dokumentáció illusztrációul szolgálnak arra, hogy a köztudomásúan súlyos jogállami anomáliákkal és korrupciós problémákkal érintett Magyarországon – jogi érvekkel – nem lehet még azt a törvényességi minimumot sem elérni, hogy a jogi helyzet - törvényeinkkel összhangban - előzetesen tisztázásra kerüljön.
Természetesen az adatvédelmi tisztviselő tudomására jutott, dokumentált, jogsértő adatkatyvasz törvényes kivizsgálása továbbra is szükséges.
Ezért – törvényes jogérvényesítésül – a blog az esetről szóló, jogi kommentárokkal ellátott, magyar és német nyelvű nyilvános dokumentációgyűjteménnyé alakul.